tomato

مقایسه 3 عطر برتر زنانه.......

معرفی سه عطر برتر زنانه که هر کدام در نوع خود بینظیرند....

 

 
CHRISTIAN DIOR HYPNOTIC POISON 100 ML EDT WOMEN PERFUME

  CHANEL NO.5 100 ML EDP WOMEN PERFUME

  VIKTOR ROLF FLOWERBOMB 100 ML EDP WOMEN PERFUME

 

اول بررسی فلاور بامب

در حال حاضر کمتر کسی هست که نام این محصول خارق العاده برند ویکتر اند رلف را نشنیده باشد، این محصول با توجه به نام بسیار دقیق و برازنده اش تشبیه فوق العاده ایست از مجموعه گلهایی که منفجر شده و فضا را معطر میکنند، این محصول بسیار استثنائی و خاص مخصوص خانمهای سخت سلیقه و بسیار مشکل پسند میباشد تا بتوانند با آرامش هر چه بیشتر همان محصولی که سالهاست در انتظار آن هستند را انتخاب کنند.

با توجه به طراحی شیشه و جعبه که بسیار کار تک و نادری میباشد طراحان این محصول نیز از جمله: Olivier Polge, Carlos Benaim و Domitille Berthier. جزو برازنده ترین و مشهورترین طراحان و سازندگان عطر در دنیا میباشند که این محصول خارق العاده را در سال 2005 روانه بازار کردند.

 

نوع عطر

ادو پرفیوم

برند

ویکتور اند رولف

عطار

کارلوس بنایم، دومیتیل برتیه، اولیویه پولژ

طبع

معتدل

سال عرضه

2005

گروه بویایی

شرقی گلی

کشور مبدأ

هلند

مناسب برای

بانوان

مناسب فصل

پاییز

اسانس اولیه

ترنج ، چای ، گل اوسمانتوس

اسانس میانی

رز ، فریزیا ، یاس، شکوفه پرتقال ، ارکیده

اسانس پایه

مشک ، نعناع هندی

 

سپس عطر قدیمی و بیاد ماندنی شنل شماره 5

محصولی شیک و جذاب که در سال 1954 میلادی عرضه شده است. این عطر توسط برندی مطرح به نام شنل به بازار عرضه شد و رایحه آن گرم می باشد . عطار آن ارنست باو می باشد و در دسته عطر های گلی آلدهیدی قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، لیمو ترش، بهار نارنج، آلدهید ، گل یلانگ ، رز ، زنبق ، ریشه زنبق، یاس، گل برف ، مشک ، کهربا، وانیل ، نعناع هندی ، خزه درخت بلوط ، خس خس ، چوب صندل سفید ، مشک زباد اشاره کرد.

نوع عطر

ادو پرفیوم

برند

شنل

عطار

ارنست باو

طبع

گرم

سال عرضه

1954

گروه بویایی

گلی آلدهیدی

کشور مبدأ

فرانسه

مناسب برای

بانوان

اسانس اولیه

ترنج ، لیمو ترش، بهار نارنج، آلدهید ، گل یلانگ

اسانس میانی

رز ، زنبق ، ریشه زنبق، یاس، گل برف

اسانس پایه

مشک ، کهربا، وانیل ، نعناع هندی ، خزه درخت بلوط ، خس خس ، چوب صندل سفید ، مشک زباد

 

و در انتها عطر هایپنوتیک پویزن دیور...

 

عطریست عجیب و غریب و برازنده خانمهای باوقار و زیبا که برای زیبایی خود ارزش قائل هستند . این عطر در سال 1998 توسط Annick Menardo تولید شد.

«هیپنوتیک پویزن» عطری نیست که شما در اختیارش بگیرید، بلکه این عطر کاملا شما را درون خودش فرومی‌برد. کمپانی دیور با عطر ادو تویلت «هیپنوتیک پویزن» محصولی هوس‌انگیز و مغناطیسی خلق کرده است که به‌خوبی با توانایی‌های این کمپانی عطرسازی افسانه‌ای و مدرن همخوانی دارد.

«هیپنوتیک پویزن» از سرشتی شرقی و بی‌نهایت هوس‌انگیز و گیرا برخوردار است. بطری این عطر اسرارآمیز به شکلی شدیدا نمادین ساخته شده و تجسم پُرحرارتی از میوه ممنوعه را پیش چشمان شما می‌گذارد. این سیب سرخ وسوسه‌انگیز که جنس شیشه ساخته شده،‌ انگار گدازه‌ای مذاب را درون خودش جای داده است. این بطری هوس‌انگیز و شدیدا خیره‌کننده با سویه‌های گرم، شفاف و بازیگوشانه‌اش درون دستان شما جان می گیرد؛ بطری زیبایی که هنر شیشه‌کاری ناب را به مجلس کمپانی دیور احضار می‌کند.

بطری افسانه‌ای عطر ادو تویلت «هیپنوتیک پویزن» گوهر ناب و خالصی است که رگه‌هایی کاملا مدرن و شاداب از رنگ قرمز روشن را به رخ می‌کشد.

 

نوع عطر

ادو تویلت

برند

دیور

عطار

آنیک مناردو

طبع

گرم

سال عرضه

1998

گروه بویایی

شرقی وانیلی

کشور مبدأ

فرانسه

مناسب برای

بانوان

اسانس اولیه

نارگیل ، آلو ، زردآلو

اسانس میانی

اقاقیای برزیلی ، رز ، یاس، گل برف ، زیره، گل مریم

اسانس پایه

مشک ، وانیل ، چوب صندل سفید ، بادام

 

در مقایسه این 3 عطر برتر زنانه از نظر قیمت قطعا دیور هیپنوتیک شرایط را برای خرید آسان میکند البته به فلاور بامب نزدیک است از نظر قیمت ولی شنل عطری گرانتر است.

از نظر بویی رایحه شنل کاملا گلی میباشد و فلاور بامب بویی گلی و شیرین دارد ولی هیپنوتیک بویی شیرین از مخلوط وانیل و گل دارد که بالانس بویی آن جالب است ولی همه پسند نیست ولی فلاور بامب یک عطر همه پسند است که برای همه سنین مناسب است ولی اگر عاشق قدمت و ماندگاری هستید و جیب پر پول تر قطعا شنل نامبر 5

عطر نارسیس.............