tomato

عطر گوچی بلوم اینتنس......gucci bloom intense.......احترام به قدرت زنانگی و رایحه گلی شدید

طرفداران عطر محبوب گوچی بلوم GUCCI BLOOM .....گوچی بلوم با قدرت بیشتر
تحت ابداع عطرساز مشهور آلبرتو موریلاس ، "Bloom Intense" مجموعه محبوب "Gucci Bloom" را با یک ترکیب عطری بسیار گلدار غنی می کند.
 

ایده بلوم از گل ها نشأت گرفت زیرا من به گل ها وسواس دارم؛ اسانس های گل بخشی از یک دنیای باستانی هستند. بلوم درباره قدم زدن در باغ و خاطره ای از چیزهایی است که با آن پیاده روی همراه است- الساندرو میکله


نت بالایی "Bloom Intense" نت گلی تازه و در عین حال کمی شیرین از شکوفه پرتقال را آشکار می کندپس از آن، قلب گلی از یاس سامباک، رنگونشلینگر، گل سرخ و گل شب شکوفه "ملکه شب" ظاهر می شوداسانس پاتچولی و آکورد خزه کریستال در نهایت یک پوشش گرم و کمی تند خلق میکنند.

بلوم شدید (قوی ) (گوچی)


گوچی «Bloom Intense» را به عنوان یک خلق عطر توصیف می کند که ظرافت زنانه و قدرت خلاقانه زن مدرن را تجسم می بخشد و او را به سفری حسی می بردگفته می شود که این عطر بوی اصلی 2017 "Bloom (Eau de Parfum)" را شدید می کند و رایحه ای عمیق تر و حسی تر به آن می افزاید.

الساندرو میکله، مدیر خلاق گوچی ، می‌خواست مجموعه «گوچی بلوم» به زنانگی احترام گذاشته و گل‌هایی مانند یاس، گل سرخ و زنبق را انتخاب کند که آن‌ها را نمادی از قدرت و زیبایی زنان می‌داندسال گذشته، این برند خط عطر را با رایحه اصلی "Eau de Toilette"  را ایجاد کرد .

"Bloom Intense" با طرح قبلی مجموعه "Gucci Bloom" که عمدتاً در صورتی ملایم طراحی شده است، شکسته استبطری جت مشکی با لهجه‌های طلایی و صورتی خود، به زیبایی ترکیب عطر را به نمایان کرده و حس قدرت بیشتر نسبت به قبل را با ظرافت بسیار اجرا کرده است.

 

عطر نارسیس

منبع parfumo.net