tomato

برند لوکس شیخ SHAIK

شیخ برندی نوپا در ارائه کالا های لوکس است. این برند در سال 2007 میلادی در بحرین آغاز به فعالیت کاری نموده که تخصص برند شیخ یا شیک در تولید و عرضه عطر های لوکس ، جواهرات ، اجناس در ارتباط با مد و گیفت است که شعار شیخ این است که با الهام از افسانه ها ، مد گرایی و توان گری ، شما فردی استثنایی و منحصر به فرد خواهید شد. شیخ تلاش نموده تا چشم انداز عاشقانه شرق را با سبک زندگی غرب آمیخته کند. در طراحی ظروف این عطر ها ، مواد فرانسوی با کیفیت بالا با سبک عربی ترکیب شده است.

در سال 2007 میلادی اولین عطر این برند با نام اپیولنت 33 برای بانوان و اپیولنت 77 برای آقایان معرفی شد که در تولید آن از دو جواهر استفاده شده است. شیشه عطر اپیولنت مردانه نماد لباس بادیه نشین همراه با وزش باد می باشد. در حالی که شیشه همین عطر مربوط به بانوان شبیه خنجری قدیمی دو لبه ، الهام گرفته از فرم ظاهری خانم ها است. شیخ تا به حال توانسته بیش از 6 عطر در کارنامه خود ثبت کند.

شیخ برند شاهزاده اسرارآمیز صحرا، شکوهمند و قدرتمند، نادیدنی و همیشه‌حاضر است که شاهزاده با دستان گرانقدرش به ثروتمندان اهدا‌ می‌کنند و خوشبخت کسانی‌اند که او را ملاقات کنند...شیخ نوعی برند گلچین‌شده عطر است که در عربستان، در بحرین افسانه‌ای، متولد شد و بدون محدودیت چندانی در تهیه مواد اولیه به عنوان محصولی افسانه‌ای بدون محدودیت ساخته شده، و پایه‌گذار شرکت تولیدکننده‌اش، محمد الاسفور، در آرزوی این است که این محصول را به ما عرضه میدارد..

ارزش‌هایی که در درون این برند و محصولاتش نهفته‌ است، و همچنین در کارتن‌های بسته‌بندی بیرونی محصولاتش، با توجه ویژه‌ای مواجه میشوند. همه عطرها با استفاده از مواد اولیه فرانسوی و به سبک عربی با دست تولید و در داخل محفظه مخصوص‌شان ریخته‌ می‌شوند.

اولین کلکسیون این برند سال ۲۰۰۷ برپا شد که "آپیولنت بلونام داشت و از دو نوع جواهر تشکیل‌ می‌شد – آپیلونت شیخ ۳۳ مخصوص بانوان و آپیلونت شیخ ۷۷ ویژه آقایان.

داخل و بیرون هر دو محصول به‌شکلی لوکس ساخته شده است، و هر کدام‌شان بیش از صد جزء تشکیل‌دهنده، روغن‌ها و اسانس‌های طبیعی دارند که از جنوب فرانسه تهیه شده‌ است. بطری عطرها محصول شاهکاری از فرانسه و ایتالیاست، که هرکدام با المان‌های زینتی مثل نقره و بلورهای سواروفسکی در عطرهای کلاسیک، و با طلا، یاقوت و الماس در عطرهای نفیس تزئین شده‌ است..

قرار است که حتی عطرهای لوکس‌تر مزین به پلاتینیوم – با نام پلاتینیوم – و همچنین کلکسیونی از ساعت‌های مچی قیمتی وارد بازار شوند و بوتیک‌های ویژه این برند را افتتاح کنند..

بطری عطر آپیولنت (۱۰۰ میلی لیتری) مردانه یادآور محصولات پوشاک «بِدوین» است. بطری‌های سنگین و زیبا و ضدگرمایی این عطرها درست مثل شاهزاده قدرتمند و رومانتیک صحرا است. این ترکیب شامل اجزای قیمتی بی‌شماری‌ست از جمله: چاشنی‌ها، چوب‌های قیمتی، بوی قوی مشک، گل‌ها و گیاهان وحشی.

بطری عطر زنانه (۴۰ میلی لیتری) به شکل خنجر دولبه کوتاه سنتی با نام «خونجا»، یادآور قوس‌های اغواکننده بدن زنان، طراحی شده است...ترکیب این عطرها متشکل از چاشنی‌ها، همراه با بوی چوب، بوی مشک، و بوی گلهای وحشی‌ست که ملایم‌تر و زنانه‌ است..

عطر نارسیس