tomato

عطر بوس جدید زنانه - BOSS ALIVE PARFUM

عطر بوس ALIVE    پرفیوم جدید زنانه

 "Boss Alive Parfum" یاس، چرم و خس خس را با رایحه اصلی ترکیب می کند تا ترکیبی کهربایی و چوبی-گلی را خلق کند.

این عطر با اسانس یاس گلی باز می شود، در حالی که وتیور در قلب که از ریشه یک گیاه چمن گرفته شده است، مکمل نت های چوبی و خاکی استنت پایه چرم عمقی شدید و گرم به خلقت می بخشد که به طور هماهنگ رایحه چوبی و گلی را کامل می کند.
 

عطر Boss Alive


برای سومین بار در نتیجه، عطرسازان Honorine Blanc و Marie Salamagne با هم همکاری کردند تا عطر جدیدی به نام Boss Alive توسط Hugo Boss ایجاد کنندمجموعه "Boss Alive" در سال 2020 با نسخه اصلی شیرین و میوه ای "Boss Alive (Eau de Parfum)" راه اندازی شد و پس از آن "Boss Alive (Eau de Toilette)" در سال 2021 و "Boss Alive Intense" در سال 2022 عرضه شد. مانند پیشینیان خود. عطر جدید برای خانم هایی در نظر گرفته شده است که می خواهند قدرت درونی خود را کشف کنند و اعتماد به نفس و مثبت بودن خود را ابراز کنند.

 

عطر Boss Alive



برای راه اندازی "Boss Alive Parfum" ، یک کمپین از چهره اما رابرتز استفاده می کندبرای نشان دادن روح عطر، پرتره بازیگر زن مشهور حالتی مثبت، پرشور و پرانرژی را به نمایش می گذارد.

خلق عطر جدید در بطری شیشه ای امضا شده "Boss Alive" که توسط یک زیور آلات طلایی قاب شده است، ثبت شده استرنگ قرمز یاقوتی به معنای تجسم قدرت درونی زن "رئیس زنده" است.

 

عطر نارسیس

منبع parfumo.net