tomato

عطر معروف و نوستالژیک روما از برند لورا بیاجیوتی

عطر معروف و نوستالژیک روما از برند لورا بیاجیوتی......
Laura Biagiotti رایحه گلی-چوبی خود "Roma Fiori Bianchi" را ارائه می دهد که هدف آن ترکیبی از ظرافت بی انتها و طراوت مدرن است.

این عطر توسط Nathalie Lorson خلق شده است و طراوت رایحه با آکورد نارد باز می شود - اسانسی که در روم باستان بسیار معروف بوددر نت بالایی، ترنج تند و گلابی شیرین احاطه شده استنت قلبی این عطر یک دسته گل از نت‌های بنفشه، یاس و گاردنیا را منتشر می‌کنداسانس بادام سفید قلب را گرد می کند و در نهایت به نت پایه گرم و چوبی دانه تونکا، چوب صندل و مشک به انتها میرسد..

رم فیوری بیانکی


"Roma Fiori Bianchi" ادای احترام به عشق، زیبایی روم و زنانگی استاین عطر جدید با الهام از استعداد رم، سنت های ایتالیایی و هنر طراحی مدرن، قصد دارد داستان زنی مدرن را روایت کند که سبک زندگی ایتالیایی را تجسم می بخشداو زندگی پر از شور و اشتیاق خود را می گذراند و دائماً در جستجوی آزادی و عشق رمانتیک است.

 


برند ایتالیایی با "Roma Fiori Bianchi" نه تنها به تاریخ خود، بلکه به اولین عطر خود "Fiori Bianchi" که در سال 1982 عرضه شد ادای احترام می کند. نماد بی زمانی و مدرنیته در تضاد با طراوت و جوانی جدید است. که خلق عطر جدید قرار است نشان دهد.

"Roma Fiori Bianchi" در سایه ظریف صورتی در یک بطری شیشه ای شفاف و ستونی ارائه شده است که با یک کلاه نیمه شفاف با نام حک شده "ROMA" تاج گذاری شده که واقعا قابل توجه است.

این عطر در بطری های 25 میلی لیتری، 50 میلی لیتری و 100 میلی لیتری عرضه شده.

عطر نارسیس