tomato

بهترین و مناسب ترین عطر زنانه برای جذب آقایان

بهترین و مناسب ترین عطر زنانه برای جذب آقایان

یک عطر زنانه افزون بر این که می تواند، بوی بد را از بدن شما بزداید، می تواند یک محرک قوی برای آقایان باشد و احساسات آن ها را تحت تاثیر قرار دهد. در واقع انتخاب یک عطر تنها برای خوش بو شدن با خرید عطری که جذابیت شما را افزایش دهد، تفاوت های اساسی دارد. در این زمینه باید بیش تر به سلایق شخصی همسر یا نامزد خود فکر کنید. باید این را در نظر بگیرید که او از چه رایحه هایی لذت می برد و ذائقه ها و حساسیت های او را بشناسید. برای رسیدن به این هدف، یک رایحه خاص وجود ندارد، افراد هر یک بر اساس روحیات خود به عطر هایی به خصوص جذب می شوند. 

به طور کلی عطر هایی که ماندگاری آن ها بالاتر باشد، گرم باشند و خط بو داشته باشند، به سادگی سبب جلب توجه آقایان می شوند. در حین خرید عطر زنانه باید به علایق و روحیات شریک زندگی تان اهمیت دهید. فرض کنید که شما یک عطر گرم و سنگین خریداری کنید، در حالی که شریک شما به این عطر ها حساس باشد و دچار سردرد شود. در این شرایط نه تنها او را جذب نکرده اید، که او را بیش تر از خود دور می کنید. با توجه به این مثال به اهمیت سلیقه مردان در خرید این محصولات پی می برید. اگر می خواهید که یک عطر جذب کننده آقایان با تاثیر گذاری فوق العاده در روابطتان داشته باشید، این مقاله را دنبال کنید. در ادامه برخی از مطرح ترین برند های جهانی را که چنین خاصیتی را در خود دارند، معرفی می کنیم.

عطر هایی برای جذب آقایان

برند فرانسوی دیور و ادوپرفیوم هیپنونتیک

این عطر زنانه جذاب و گرم، فرمولی عجیب و غریب دارد! رایحه ای اغواگرانه برای مردان دارد. عطر جذب کننده آقایان دقیقا باید ویژگی هایی مانند عطر های پویزن داشته باشند. این امر باعث می شود که در بین آقایان اسرار آمیز به نظر آیید. رایحه این عطر شادی و شعف در فرد مقابل شما ایجاد می کند؛ که اولین قانون اساسی در جذب آقایان به شمار می آید. این عطر شرقی رایحه ای وانیلی داشته و احساس عشق و سر زندگی را در افراد بیدار می کند. 

این عطر از کلکسیون عطر های دیور است و ماندگاری بسیار طولانی دارد. طعم شیرین آن می تواند شب های سرد پاییزی و زمستانی را برای شما دلپذیر تر کند. پخش بوی آن نیز بالا است و سبب می شود که آقایان بیش تر مجذوب شما شوند. این عطر را روانشناسان عطر شناسی، یک معجزه گر مدرن می دانند.

دیور  ادوپرفیوم هیپنونتیک

عطر زنانه لاوردوز کیس از دیزل

عطر جذب کننده آقایان را در بین محصولات برند دیزل نیز می توانید بیابید. حتی از طراحی و شکل آن نیز مشخص است که تا چه حد سبب جذب شریک زندگی تان به سوی شما می شود. این عطر را یک سلاح زنانه اغوا گر به شمار می آورند. نام این عطر در اصل از ترکیب دو کلمه love و overdose آمده است. این کلمه به معنای عشق افراطی است. این رایحه یک زن را جذاب و تاثیر گذار نشان می دهد. احساسات زنانه به شدت آقایان را تحت تاثیر قرار می دهد. 

طبع گرم و شیرین آن قطعا تاثیر گذار خواهد بود و شما را برای یک بوسه عشق آماده می سازد. این عطر از کشور ایتالیا آمده و رایحه آن شرقی و شیرین است. پیشنهاد می شود که آن را بر روی قسمت هایی از بدن که دارای نبض هستند، اسپری کنید. نت هایی که در آن وجود دارند، متشکل از، ترنج، انگور فرنگی سیاه، سیب و قند است. این ترکیب مرکبات می تواند شیرینی، شادی و هیجان را به شما و اطرافیانتان ارائه دهد. نت های میانی آن متشکل از رایحه غلاف کاکائو، فندق و زرد آلو است. عطر خوش شکوفه های پرتقال را نیز از آن استشمام خواهید کرد که انرژی مثبت و اعتماد به نفس را برای شما به همراه خواهد داشت. 

نت های پایانی این عطر زنانه اغواگر، ترکیبی از رایحه های کهربا و نعناع هندی است. این رایحه نهایی نیز تمرکز و آرامش را برای شما به ارمغان می آورد.

ادوپرفیوم لاوردوز کیس از دیزل

 عطر زنانه بلک اوپیوم از کشور عشق، فرانسه

این رایحه شیرین و گرم از برند ایوسن لورن فرانسه آمده است و در سال 2014 به بازار معرفی شده است. ساختار آن از بوی خوش کارامل و وانیل تشکیل شده است. در لابه لای این رایحه های گرم و محرک در نت اولیه، عطر عسل سوخته به مشام می رسد. رایحه پایانی آن متشکل از عطر گل ها است. در ساخت عطر های مختلف جهانی، رایحه گل ها باید در نت میانی باشد. اما این عطر زنانه کلیشه ها را از بین برده است و ساختاری نو دارد. 

برای تبلیغ این عطر از مدل دختری استفاده کرده اند که از آن نیز می توان به تاثیر گذاری این عطر زنانه پی برد. دختری جوان با پیروی از استایل راک که خشونتی ذاتی داشته و نافرمانی در شخصیتش موج می زند و لجباز و گستاخ می باشد. این استایل، تداعی گر شخصیتی است که با استفاده از این عطر زنانه برای شما ایجاد می شود. مردان پیوسته در جست و جوی زنان گستاخ با نگاهی نافذ هستند که این عطر چنین احساساتی را در مردان ایجاد می کند.

 

 

بلک ایکس، ماورای یک عطر زنانه جذاب!

عطر زنانه بلک ایکس از برندی اسپانیایی با شور و حال عجیبی در رایحه تولید شده است. برند اسپانیایی پاکو رابان در سال 2018 این مدل از عطر های جذاب را ارائه کرده است. طراح این عطر، امیلیا کوپرمن است که چهره ای تبلیغاتی از کشور ایتالیا برای معرفی عطر و رایحه جذاب خود انتخاب کرده، و از بیانکا بالتی برای این منظور استفاده کرد. رایحه این عطر تداعی گر عطر های گرم شرقی است و عطر چوب آن جذابیت بسیاری دارد. اگر به دنبال یک هدیه ارزنده برای عزیزان خود هستید، این ادوپرفیوم بهترین انتخاب برای شما است. بطری آن به رنگ ارغوانی و مشکی است و با تراشه هایی زیبا تزیین شده است. برای جلب نظر مرد مورد علاقه خود این عطر زنانه می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد. 

عطر جذب کننده آقایان باید ویژگی هایی شبیه به این عطر داشته باشد. رایحه وسوسه انگیز آن لذت بسیاری در شب های سرد برفی برای شما به همراه خواهد داشت. این عطر زنانه بسیار محرک و نیرو بخش است. پیشنهاد می کنیم برای میهمانی های رسمی که افرادی خاص در آن جا منتظر شما هستند، بلک ایکس خوش بو را امتحان کنید. بلک ایکس ترکیبی از آمیزه های ترش و شیرینی است که با هم در آمیخته شده اند و عطر و بویی بی نظیر را ایجاد کرده اند.

 

هانر، عطر زنانه پر افتخار برای زنان پر جذبه

عطر زنانه هانر، به معنای افتخار، از کشور عمان آمده است. این عطر متعلق به برند آمواج است که در سال 2011 به بازار معرفی شده است. هانر رایحه جذابی دارد که ماندگاری آن نیز بالا است. نت غالب آن، گل های سفیدی مانند گاردنیا و گل های زنبق و عطر و رایحه گل یاسمن سفید است. در واقع ایده اصلی ساخت و تولید این عطر زنانه جذاب و اغوا گرانه، بر اساس یک اپرای ایتالیایی به نام خانم پروانه است. رایحه شرقی آن بسیار دراماتیک بوده و عطر گل ها را به همراه دارد. رایحه محرک و خنک کننده آن بسیار شیرین است. این عطر زنانه رد بوی بالایی داشته و آقایان را به سمت شما می کشاند. جنس کریستالی آن بسیار جذاب است و شیشه این عطر مزین به این کریستال ها است که دری طلایی رنگ نیز در بالای آن وجود دارد. با استفاده از این عطر احساس اعتماد به نفس در شما تقویت می شود. 

همچنین بخوانید «رایحه های خاص برای افراد خاص»

عطر زنانه وومینتی و ستایش زنانگی

ادوپرفیوم وومینتی، از کشور عشق، فرانسه آمده است. تیری موگلر ارائه دهنده این عطر اغواگر و جذاب است. این برند، زنان را ستایش می کند و به ارتباط بین زنانگی و انسانیت می پردازد. این برند از ابتدای ورودش به بازار، با استقبال بی نظیر بانوان مواجه شده است. مردان علاقه وافری به این عطر زنانه جذاب دارند. جالب است، بدانید که پیش از ساخت و تولید این عطر، یک وب سایت را برای آن طراحی کردند، که در آن بانوان می توانستند، نظریات خود را در قالب داستان هایی درج کنند و طراحان عطر ها، بر اساس نظرات بانوان به ساخت و تولید وومینتی پرداختند. 

در واقع طراحان، تمامی ظرافت ها و نیاز های بانوان را در نظر گرفته و سپس به تولید این عطر خاص پرداخته اند. نام آن نیز از سه طراح به نام های مین، الکسیس و دادیر بر گرفته شده است. رایحه آن از نت های شیرین انجیر و نت خوش طعم خاویار که بسیار کم در صنایع عطر سازی یافت می شود، تشکیل شده است. این عطر، ترکیبی از عطر های برگ و چوب درخت انجیر است. خاویار اگر چه طعمی شور به عطر می دهد، اما هرگز بوی ناخوشایند ماهی و آب دریا را به همراه نخواهد داشت. پس از این که عطر را اسپری کردید، رایحه ای تند و تلخ و کمی شور از آن به مشام می رسد که بسیار نادر است. این ادوپرفیوم را نمی توان به سادگی توصیف کرد. رایحه غیر معمول آن محرک و خنثی کننده بوی سایر عطر ها است.