tomato

نقاطی که می توان عطر تابستانی و خنک را در آن محل اسپری کرد

:نقاطی که می توان عطر تابستانی و خنک را در آن محل اسپری کرد 

به طور کلی شما می توانید عطر را در نقاط مختلف بدن خود اسپری کنید، اما ما در ادامه محل هایی را به شما پیشنهاد می کنیم که می توانند گزینه های مناسبی در میان گزینه های مختلف دیگر باشند.

به عنوان مثال شما می توانید عطر را پشت گوش خود اسپری کنید. تصور کنید که در یک مهمانی و دورهمی هستید‌.  فردی که در کنار شماست می خواهد چیزی را در گوش شما بگوید. وقتی به شما نزدیک می شود، هنگام صبحت کردن کنار گوش شما بوی خوش عطر شما را احساس می کند و در همان لحظه حس خوبی به او منتقل می شود.

همچنین مچ ها می توانند گزینه ی مناسبی برای اسپری کردن عطر باشند. این مورد برای عطرهای خنک بسیار جوابگو است. زیرا ادکلن های خنک و سرد نسبت به ادکلن های گرم ماندگاری کمتری دارند و به همین دلیل حتما باید در نقاط نبض اسپری شوند و ممکن است اسپری کردن این ادکلن ها در محل های دیگر بدن ماندگاری دلچسبی برایتان رقم نزند.

وقتی در طول روز حرکت می کنید و برای انجام کارهای مختلف دستتان را تکان می دهید، بوی عطر خود را در فضای اطراف و محیط پخش می کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که حجم زیادی از عطر را روی این نقاط اسپری نکنید. چون این کار باعث می شود هم خودتان و هم دیگران از بوی تند و زیاد عطر شما اذیت شوند. بنابراین در حد متعادل عطر را اسپری کنید.