tomato

درباره برند دانهیل dunhill parfume

تاریخچه برند عطر دانهیل Dunhill parfume 

یک خانه مُد انگلیسی است که متخصص در تولید و طراحی لباس های مردانه، کالاهای لوکس و اکسسوری میباشد. 
دانهیل در سال 1872 در انگلستان چشم به جهان گشود  . او در سال 1893 زمانی که تنها 21 سال سن داشت با به عهده گرفتن کسب و کار پدرش وارد عرصه کار شد و dunhill را بنا نهاد.
در آن دوره اتومبیل ها از دستاورد های جدید بشر به حساب می آمده و روز به روز در حال پیشرفت بوده، دانهیل از این فرصت استفاده کرده و مجموعه پدرش را به تولید لوازم لوکس جانبی برای خودرو ها جهت داد. 
تولید سیگار، تنباکو، فندک و شرکت در صنعت لوله سازی، تولیدات چرمی و اکسسوری برای رانندگان از تولیدات او در سال 1910 است.
 
دانهیل در سال 1934 وارد دنیای عطر شده و اولین رایحه تولید شده در تاریخچه کاری او عطری مردانه به نام "Dunhill for Men" میباشد و اولین رایحه مخصوص بانوان را نیز در سال 2001 با نام "Desire for a Woman" است که تنها عطر زنانه این برند است. 
 
او در سال 1945 ازدواج کرده و با گذشت زمان کوتاهی همسرش را از دست داد. آلفرد دانهیل مدتی پس از مرگ همسرش در سال 1959 فوت کرد.
 

عطر و ادکلن های برند آلفرد دانهیل | Alfred Dunhill

 
از عطر، ادکلن، ادوپرفیوم و ادوتویلت های محبوب و پر طرفدار این برند می توان به  Icon Racing, Desire Extreme, Dunhill Pure, Custom, Blend 30, Desire Black و 51.3 N اشاره کرد.
همچنین از طراحان و عطرسازان معروفی كه با اين شركت همكاری داشته اند می توان  Philippe Romano, Gerard Anthony, Michel Almairac, Alain Astori, Maurice Roucel, Laurent Le Guerne,Frank Voelkl,Carlos Benaim و Michel Girard اشاره کرد. 
عطر نارسیس......