tomato

برند عطر معروف آنیک گوتال........ANNIK GUTHAL

آنیک گوتال ,ANNIK GUTHAL

محور فعالیتعطرسازی

شرکت مادراموری پسیفیک گروپ

کشورفرانسه

روزی روزگاری، زنی احساساتی و دارای شهود به نام آنیک گوتال آغازگر داستانی شد. او رؤیاپردازی میکرد که رؤیاهایش را در در دست گرفته و دنبال کرد. كودكی با استعداد بود كه نوازندگی پیانو را به عنوان حرفه‌ی آینده برایش برنامه‌ریزی کرده بودند، اما او بی‌درنگ در مقابل مسیر تعیین‌شده برای خود مقاومت کرد تا مدل بشود. سپس حس کنجکاوی‌اش نسبت به عطرها او را به شهر گراس برده  و در آن جا با مردی ملاقات کرد که آینده زندگی‌اش را تغییر داده و اشتیاقی جدید در او ایجاد کرد: در سال 1979، او به سازنده‌ا‌ی در دنیای عطرها بدل شد..

از همان ابتدای کار، بر هر چه دست ‌گذاشت تبدیل به کسب موفقیت گشت، برای مثال اولین اثرش، عطر Eau d’Hadrien که در سال 1981 ساخته شد و اکنون ماهیتی نمادین دارد. ارگ عطاری ساز جدید او بود که به جای نت‌های موسیقی نت‌هایی عطرآمیز داشت. حساسیت، سخاوتمندی و ذوق او در ترکیب‌بندی، استعدادهایی بودند که عطرهای بی‌همتا و چشمگیرش را برجسته ساختند.

"عطرهای ما ترکیبی از شعر، طبیعت بارور و فرهنگ جاودانه‌اندهر ابداع داستانی منحصر به فرد و تجربه‌ای بی‌ مانند است."

در سال 1981، اولین فروشگاه در رو دو بلشاسه افتتاح شد که بندرگاهی کوچک در ناحیه‌ی لفت بنک در حاشیه‌ی رود سن بوده و در نوعی افسون پاریسی بی‌چون‌وچرا و شهودی شادی‌آور غرق شده چرا که پاتوق روشنفکران و روزنامه‌نگارانی بود که در آن زمان به اولین دوستداران این عطرسازبدل گشته اند.

برخلاف روند رایج آن زمان که رایحه‌های تند را ستایش می‌کردند، عطرهای به شدت شخصی و آوانگارد این خانه‌ی عطرسازی به سرعت با جذب مشتریانی متشکل از افراد خبره و هنرمندان بازی را به نفع خود تغییر داد. این افراد چهره‌های خارق‌العاده‌ای بودند که از واقعیت بخشیدن به رؤیاهای خود نمی‌ترسیدند و عاشق قدرت داستان‌های زیبا بودندآنیک گوتال با گلچین ترکیبات عطری غیر معمول از طبیعت، سبکی کاملاً مخصوص به خود را ایجاد کرد که شخصیت او را ظریف و تابناک، بانشاط و سرشار از شخصیت نشان داده و کارهایش نیز جنبه لوکس هم گرفت.

سایت عطر نارسیس