tomato

برند تیزیانا ترنزی......Tiziana Terenzi

 

برند تیزیانا ترنزی (Tiziana Terenzi Brand) یک برند عطر و ادکلن نیش ایتالیایی میباشد که از ابتدا به صورت خانوادگی مدیریت و بنیان گذاری شده و اداره میشود. تاریخچه برند تیزیانا ترنزی در واقع داستان شور و عشق سه نسل میباشد. تیزیانا ترنزی در ابتدا بیشتر بر روی شمع های معطرتمرکز داشت و سپس به دنیای عطرهای نیش و لاکچری حضور پیدا کرد. این برند با عزم راسخ و اشتیاق بنیانگذارش ایولینو ترنزی (Evelino Terenzi) در سال 1968 در کاتولیکا ایتالیا در فضایی به مساحت 16 متر مربع تحت نام کمپانی مادر سرریا ترنزی (Cereria Terenzi) تاسیس شده که ایولینو ترنزی (Evelino Terenzi) در واقع با نوآوری خود ادامه دهنده سنت خانوادگی ترنزی ها شد. پدر وی گولیلمو که  (Guglielmo) در تاسیس یک شرکت موم سازی که برای کلیساها شمع تولید میکرد فعالیت میکرد..

 گولیلمو (Guglielmo) با کمک همسرش، لوئیجیا مانچینی (Luigia Mancini) ، یک آزمایشگاه صنعتی را در یک اتاق کوچک از خانه بزرگ خانوادگیشان تأسیس کرد. بدین ترتیب اولین خشت از قصه بیش از 50 ساله برند تیزیانا ترنزی که نسل به نسل منتقل گردید بنیانگداری شد. فرزندان ایولینو ترنزی (Evelino Terenzi)، یعنی تیزیانا (Tiziana) و پائولو (Paolo) هم اکنون میراث دار و صاحبان این برند هستندتیزیانا ترنزی طراح برند میباشد، در حالی که پائولو ترنزی رئیس شرکت و عطرساز کمپانی هست اولین عطر در تاریخچه برند تیزیانا ترنزی در سال 2012 به بازار عطر و ادکلن های نیش و لاکچری به جان معرفی گردید. برند تیزیانا ترنزی تا سال 2020 بیش از 73 عطر را تولید و روانه بازار کرده و عطرساز و طراح روایح عطرهای این برند همانطور که پیش تر گفته شد پائولو ترنزی است.

 

عطرهای برند تیزیانا ترنزی؛ جوهره لحظه ها

خلق روایح و اسانس عطرها در تیزیانا ترنزی نشات گرفته از تلاش بی پایان برای تجسم و به تصویر کشیدن احساسات است. این عطرها تمایل نیرومند فاوست (قهرمان افسانه های کلاسیک آلمانی،یک ستاره شناس آلمانی و نفروشناس معروف است که روح خود را در ازای دست یابی به دانش نامحدود و لذت های دنیوی با شیطان مبادله کرده است.) جهت تلاش برای ماندن در لحظه های زیبا و کاوش مداوم درخویشتن خویش و غیر خویشرا در خود خلق کرده است. عطری که سعی کرده با  استفاده از تمام قدرت خود تجربه حضور در کنار آتش را فرا بخواند – لحظه ای که نشان دهنده یک زندگی کامل و مشتاقانه است؛ آخرین قطره و عصاره را می فشارد، در لحظه زندگی می کند- اشتراک لحظه های صمیمی و ناب با تمام هستی و عالم وجود.

تمام اسانس های برانگیزاننده و فراخوان کننده یک خاطره زیبا در درون مولکول های گرانبهای بویایی به دام افتاده ، که این روایح را برای همیشه در ذهن ما حک می کند. این فقط یک عطر نیست، بلکه یک سفر واقعی در احساسات و خاطرات است. این خلاقیت ها به دلیل کیفیت منحصر به فرد خود، از همان آغاز کار حاصل شده است. زمانی که مجموعه ای از یادداشت ها در دفترچه یادداشت های قدیمی نوشته شده و روایت گر سفری است که هنوزادامه دارد...

برند تیزیانا ترنزی همانطور که به خوبی در فرمولاسیون مولکول ها و ساختار عطر از قوانین عطرسازی سلطنتی سنتی پیروی می کند. در عین حال دست خود را برای کاوش در تمامی کیمیاگری های ممکن گرچه از نظر قواعد ظاهری درست نباشد، باز می گذارد. برند تیزیانا ترنزی سعی کرده تا در کارهای خود ذات و جوهره راستین زندگی را با تمام نقص ها، تنش ها و ناهنجاری هایش که همه اینها لحظه ها را به سادگی زیبا می کنند، نمایانگر کند. برای تیزیانا ترنزی توافق و الزامی بر روی پیش برد سبکی خاص وجود نداشته و آزادانه هر مولکول و ساختاری تقریباً مستقل از مولف اثر به دلیل اینکه باید حضور داشته باشد انتخاب شده زیرا این آفرینش ها در واقع تجلی گر حقیقت میباشند