tomato

اتومایزر در عطر ها و والو.....(atomizer)

عطر افشان ، افشانه عطر یا اتومایزر چیست؟

 

اگر عادت دارید همیشه از عطر و ادکلن استفاده کنید ، حتما نام اتومایزر (افشانه عطر) را شنیده‌ اید. به آن افشانه عطر هم گفته میگویند..

 

اتومایزر (atomizer) با این هدف طراحی شده است که مایع عطر را به افشانه‌های غبارگونه بسیار ریز تبدیل کرده. درواقع این ابزار به شما اجازه می‌دهد که روی انتشار عطر کنترل داشته باشید، که به هر فشار روی این افشانه را یک پاف عطر میگویند. پس با هر فشار اتومایزر فقط مقدار محدود اما کاملا کاربردی‌ای از عطر را اسپری می‌کنید.

 

عطر افشان یا اتومایزر (atomizer)

 

درنتیجه مجموعا عطر افشان کاری می‌کند که مقدار کمتری از عطرتان را مصرف کنید..

 

شما با این ابزار نه ‌تنها می‌توانید از عطر محبوبتان با کیفیت بالایی بهره ببرید، بلکه اطرافیانتان (مثلا در محل کار) ‌به این سادگی متوجه نخواهند شد که شما عطرتان را تجدید کرده‌اید. پس استفاده از اتومایزر را می‌توان روشی خاص، شیک و حساب‌شده برای بهره‌مند شدن از عطرها دانست که حتی رضایتمندی شما از عطرها را هم بیشتر می‌کند.

 

اتومایزر عطر چگونه کار می‌کند؟

 

اتومایزر یا همان عطر افشان یک نازل دارد که عطر از آنجا برروی لباس یا پوست شما پخش میشود و به ناحیه ثابت متصل به آن که به شیشه عطر متصل است والو گفته میشود که در عطر های با کیفیت شما تفاوت آن را احساس میکنید واز والو یک لوله باریک به داخل شیشه و تا انتهای آن میرود تا عطر را به بالا منتقل و پاف کند..

توجه داشته باشید که هیچ گاه انگشت خود را روی اتومایزر نگه ندارید این کار موجب کار نکردن و مسدود شدن لوله با حباب و عطر میشود و دیگر فشانه کار نمیکند همیشه باید با یک ضربه روی فشانه و عطر را تست پاف کنید اگر خراب شود اتومایزر متحمل هزینه میشوید و باید والو عطر بطور کامل تعویض شود که کاره ساده ای نمیباشد.

در عطر هایی که نازل آن به صورت پودری عطر را میپاشد بهتر است زیرا روی لباس شما جا نمیزارد و روی لباس یا پوست بهتر پخش شده که به این نوع والو سه ساچمه میگویند. همیشه عطر را از فاصله 30 سانتی تست کنید.

عطر نارسیس............