tomato

طراحی شیشه عطر....perfume bottle design

 

طراحی شیشه های عطر و ادکلن 👌

_________

 

 

حتما بین عطر هایی که پسندیده اید و خریداری کرده‌اید، حداقل یک الی دو مورد آن دارای یک شیشه بسیار جذاب و دوست داشتنی است که شما را بیشتر وسوسه کرده به گونه‌ای که باعث شده، بعد از اتمام عطر، هنوز هم در کمد شما باقی بماند. واقعا چه منطقی پشت این طراحی شیشه عطر پنهان است؟ چه فرقی می‌کند عطر را درون یک شیشه معمولی بریزیم یا یک شیشه خاص و شکیل داشته باشد؟

 

جالب است بدانید که شرکت‌های عطرساز دنیا، همان‌قدر که به نوع عطر تولید شده دقت نظر دارند، به همان میزان به طراحی شیشه ادکلن نیز می‌پردازند. طراحانی را استخدام می‌کنند که بهترین طرح‌ها را با توجه به روحیات و حالات عطر طراحی کنند. معمولا هم طراحی عطر به محتویات آن بسیار مرتبط است یا از چیزی الهام گرفته شده و گاهی شیشه‌های عطری را می‌بینیم که آثاری از بهترین مجسمه‌سازان و طراحان است که همه را مجذوب خود کرده و عطر خود را به یک برند حرفه‌ای تبدیل می‌کند. جالبه که بدانید، جذاب ترین شیشه عطر باعث می‌شود که عطر موجود در آن همیشه در ذهن افراد بماند و همه آن را با همان شیشه به یاد بیاورند..

 

شیشه عطر، لباسی بر تن عطر شما هست

همان‌طور که شما در انتخاب لباس حساس هستید و سعی می‌کنید برای هر محیطی بهترین لباس را انتخاب کرده، در عطر نیز چنین است. عطرسازان سعی می‌کنند، بهترین لباس را تن عطر تولید شده خود کنند. مطمئنا شما نیز دوست دارید جذاب ترین شیشه عطر را انتخاب کنید اما سعی کنید محتویات داخل آن را نیز تست کنید البته برندهای عطر معروفی وجود دارند که خود طراح شیشه عطر نیز هستند و حتی برای بعضی افراد مهم با طراحی بسیار ویژه شیشه که بیشتر کریستال و حالتی مینیاتوری دارد یا در آن از برلیان یا طلا استفاده شده را با رایحه ای که این اشخاص دوست دارند تهیه میکنند.

در اینجا به معرفی زیباترین عطرها از نظر طراحی می‌پردازیم.

www.narcisperfume.ir

پرفیوم زنانه لنوین مدل Eclat de Fleurs

پرفیوم زنانه ژیوانشی مدل Ange ou Etrange Le Secret Elixir

ادو پرفیوم زنانه ولنتینو مدل Valentina

ادو پرفیوم زنانه هنری جیمز مدل Violet

ادو تویلت مردانه دیزل مدل Fuel for Life Homme

ادکلن مردانه تیری ماگلر مدل Kryptomint

مردانه مرسدس بنز مدل Man

jean Paul GAULTIER - La Belle ادو پرفیوم

ژان پل گوتیه له بل

GUERLAIN - Shalimar Eau De Parfum Serie Limitee

گرلن شالیمار ادو پرفیوم سری لیمیتی

,………………

 

عطرهای معروف زیادی در جهان طراحی می‌شوند که از نظر ظاهری نیز زیبایی خاصی دارند. همین زیبایی ظاهری باعث می‌شود همه افراد مجذوب آن شوند وآن را بخرند.

عطر نارسیس