tomato

عطر جدید آمواج سیلور اود........Silver Oud amouage

 

مجموعه کتابخانه مجموعه کتابخانه ای یک لاین از عطرهای آمواج است که از جذابیت همه جانبه یک کتابخانه الهام گرفته است و توسط این برند به عنوان جشن صداقت ، خلاقیت و فضیلت توصیف شده است. "مجموعه ای که روح در آن اثری از هنر زندگی باقی می گذارد ، این مجموعه کتابخانه ادای احترام شاعرانه به یک تجربه بویایی است."

در 1 سپتامبر 2021 ، نسخه جدیدی راه اندازی شد که به گفته خانه ، بازتاب "زنده ترین و مشهورترین تجربیات زندگی است که در لحظات سختی و قدرت شکل گرفته است". نقره ای عود تصویری بویایی از رمان فرانسوی قرن 19 استندال ، سرخ و سیاه و قهرمان هوشمند و بلندپرواز آن ، ژولین سورل است.

 

با ادای احترام به سنت داستان سرایی امضای مجلس ، سسیل زاروکیان سیلور عود را در اود پرفیوم چوبی کهربایی که گرانبهاترین نوع عود با تمام شکوه به صورتی زنده عرضه میکند و با لهام از مطالب گفته شده در بلک اند رد به ویژه مفاهیمی چون

سردرگمی ، اشتیاق و تخریب ، عود نقره ای مظهر تنش بین ایده آلیسم و ​​واقع گرایی ، تضاد بین تفکر و احساس و قدرت میل تقلیدی هست را بازگو میکند.

 

"افتتاح با تقطیر مولکولی پچولی ، روغن سیپریول و روغن سدر ویرجینیا ، سردرگمی در فقدان یک نت اولیه مورد انتظار است. در عوض ، انواع زیادی از چوب ها به پیش می آیند و یک تکامل عمیق را اعلام می کنند. در قلب خلقت ، روغن Oud Assam با کیفیت فوق العاده و هماهنگ با وانیل عمیق (ماداگاسکار) مطلق به عنوان یک دوتایی زیبا از تضادها می رقصد. در همین حال )Ambrarome، روغن توس ، روغن چوب( Guaiac و Castoreum آثار تیره رنگی روی پوست به جا می گذارند ، چوب های دودی با هم مخلوط می شوند با هم در یک مسابقه بی انتها با یکدیگر

 Top Notes: Patchouli Molecular Distillation, Cypriol Essence, Virginia Cedar Essence.

Heart Notes: Oud Assam Essence, Vanilla Madagascar Absolute.

Base Notes: Ambrarome, Birch Essence, Guaiac Wood Essence, Castoreum.

 

 

عطر نارسیس......................