tomato

معرفی عطر نیش بسیار گرانقیمت......برند میسون فرانسیس کردیجان.....

ادکلن های سطح بالا برای مردان همیشه نوعی کالای لوکس بوده اند، اما بهترین ادکلن ها و عطرهای لوکس برای آقایان، این مفهوم را در سطح بالاتری مطرح می کند. این عطرهای مبهوت کننده توسط بهترین سازندگان عطر بازار ساخته شده اند و به عنوان بهترین رایحه های معطر، هیچ کمبودی ندارند.

شما ممکن است نتوانید نیمی از اسامی را تلفظ کنید، اما احتیاجی به این کار ندارید ، تنها چیزی که لازم دارید، یک بینی حساس، پول برای خرج کردن و علاقۀ واقعی به ادکلن های گران قیمت مردان است. 

. عطر میسون فرانسیس کورکجان (Maison Francis Kurkdjian Oud Eau De Parfum)

این عطر در سال 2012 معرفی شده است و توسط برند عطر و ادکلن مشهور فرانسیس کورکجان ، ساخته شده است و از عطرهای باستانی عربی الهام گرفته است. همچنین در ترکیب این عطر تک جنسی (مردانه یا زنانه) جذاب، از چوب گران قیمت آگار از لائوس (که تحت عنوان عود نیز شناخته می شود)، استفاده شده است. بنابراین این بازگشت به عطرهای شرقی است که بیشتر یک بازار خاص محسوب می شود. این عطر همچنین به عنوان عطر لوکس پاییز یا زمستان برای آقایان نیز توصیه می شود. عطر و بوی بی نظیر عود با

 استفاده از رایحه های  سدر، پچولی (نعنای هندی) و زعفران تند ارتقاء یافته است البته این سری اود 3 مدل اود و ستین مود و سیلک مود را دارد.

oud- satin mood oud- silk mood oud