tomato

عطر زنانه مون بلان سیگنیچر

در سال 2020 برند معتبر مون بلان  که با سری لاین اکسپلورر  و لیجند ،بسیار موفق و معروف شد  سرانجام ، عطر جدید زنانه لاین جدید خود به نام سیگنیچر را به بازار عرضه کرد، اما به دلیل کوید ، فقط به برخی از کشورها وارد شد. این عطر به عنوان Signature نسبت داده می شود تا بر اهمیت آن برای برند تأکید میکند.

 

Montblanc Signature عطری است گل و شیر ، خامه ای ، نرم ، وانیلی. من Montblanc Signature عطری لاکتونیک و دارای شخصیت های نرم و نوازشی است که بسیار شبیه به دراپ دایزی میباشد . Drop d'Issey این عطر جدا از دسته مدرن.

بودن شیرین وتازه است و لوکس بودن ومتفاوت بودن را القا میکند                                                                        

Montblanc Signature زیبا و دوست داشتنی است ، مهربانانه در آغوش می کشد ، چیزی را در ترکیب شیر و مشک آن با هم ایجاد می کند ، مانند یک کودکی یک حس محافظتی ایجاد کرده، و بنابراین یک پیوند شخصی با رایحه که. غیرطبیعی زنانه است ، مادرانه شیرین است و این ویژگی های خارق العاده (و مطلوب دیگران) را در شخصیت یک خانم تأکید می کند - دوستی ، آرامش و لطف ، صبر و توجه ، لمس نرم. اگر چنین فردی باشید ، زیبایی درونی شما را ارتقا می بخشد. اگر اینگونه نباشد ، باعث می شود شما و دیگران به فکر بهترین ها باشید. شیر ، وانیل و مشک به نسبت صحیح - یک اتحاد بینظیر ایجاد کرده.

 

رنگ و مایع شیری رنگ آن بسیار فریبنده است که با تراش های روی شیشه زیباتر شده......................

 

 

این عطر توسط 

Guillaume Flavigny and Nathalie Gracia-Cettoخلق شده است
. نت بالا Clementine است؛

نت های میانی ، ماگنولیا ، یلانگ-یلانگ و گل صد تومانی هستند. نت های پایه وانیل ، وایت ماسک و بنزوئین هستند.

                                    عطر نارسیس