tomato

معرفی عطر های لوکس

ادکلن های سطح بالا برای مردان همیشه نوعی کالای لوکس بوده اند، اما بهترین ادکلن ها و عطرهای لوکس برای آقایان، این مفهوم را در سطح بالاتری مطرح می کند. این عطرهای مبهوت کننده توسط بهترین سازندگان عطر بازار ساخته شده اند و به عنوان بهترین رایحه های معطر، هیچ کمبودی ندارند.

شما ممکن است نتوانید نیمی از اسامی را تلفظ کنید، اما احتیاجی به این کار ندارید ، تنها چیزی که لازم دارید، یک بینی حساس، پول برای خرج کردن و علاقۀ واقعی به ادکلن های گران قیمت مردان است. در اینجا 10 عطر مردانه لاکچری بدون ترتیب خاص، ارائه شده اند. با عطر نارسیس  همراه باشید تا با بهترین عطر مردانه لاکچری آشنا شوید.

 خط لوکس

 عطر میسون فرانسیس کورکجان

1. عطر میسون فرانسیس کورکجان (Maison Francis Kurkdjian Oud Eau De Parfum)

این عطر در سال 2012 راه اندازی شده است و توسط برند عطر و ادکلن مشهور فرانسیس کورکجان ، ساخته شده است و از عطرهای باستانی عربی الهام گرفته است. همچنین در ترکیب این عطر تک جنسی (مردانه یا زنانه) جذاب، از چوب گران قیمت آگار از لائوس (که تحت عنوان عود نیز شناخته می شود)، استفاده شده است. بنابراین این بازگشت به عطرهای شرقی است که بیشتر یک بازار خاص محسوب می شود. این عطر همچنین به عنوان عطر لوکس پاییز یا زمستان برای آقایان نیز توصیه می شود. عطر و بوی بی نظیر عود با استفاده از رایحه های  سدر، پچولی (نعنای هندی) و زعفران تند ارتقاء یافته است.

سال معرفی2012


ادکلن کلایو کریستین 

2. ادکلن کلایو کریستین Clive Christian X

بسته بندی معتبر آن به تنهایی احترام برانگیز است اما محتوای داخل آن نیز هیچ چیز کم ندارد. این ادکلن تند و لوکس با رایحۀ جسورانۀ زنجبیل و ترنج آغاز می شود. در قلب آن انواع روغن هایی مانند پیمنتو و سمباک وجود دارد در حالی که پایۀ آن رایحه های اغوا کننده وانیل، دارچین و چوب سدر را ارائه می دهد. ادکلن کلایو کریستین به همان اندازه که مورد احترام و مردانه است، در مقابل پولی که می دهید شما را راضی نگه می دارد.

رایحه های برتر: ترنج، آناناس ، ریواس

سال معرفی2001


عطر بای کیلیان اینسنس عود 

3. عطر بای کیلیان اینسنس عود (Incense Oud Eau de Parfum)

این ادکلن با ماندگاری بالا و لوکس، دارای بالاترین استانداردها است. اینسنس عود ساخته شده توسط کیلیان، که با پایۀ چوب آگار (عود) ارتقاء یافته است، ترکیبی از رایحه هایی مانند گل شمعدانی، گل رز، فلفل صورتی، پاپیروس و چوب صندل را در اختیار شما قرار می دهد. نتیجۀ آن یک ادکلن گرم، تند و تیز است که به لطف استفاده بیشتر از روغن های خاص، کل روز را دوام می آورد.

رایحه های برتر: شمعدانی، هل، فلفل صورتی، گل رز

سال معرفی2011


عطر تام فورد سولیل بلانک 

4. عطر تام فورد سولیل بلانک (Tom Ford Ford Soleil Blanc Eau De Parfum)  

آخرین ساخته از تام فورد، با بهره بردن از گلهای معطر آفتابی، جسورانه پذیرای اوج لوکس بودن است. "سولیل بلانک" از پایۀ رایحه های شیرین بادام تلخ، تونکابین و شیر نارگیل برای ارائۀ مجموعه ای از رایحه های گلهای غنی از احساسات پویا استفاده می کند. هدف این بوده است که جزیره ای از بهشت، درون یک بطری جا داده شود . عطر شرجی به تنهایی این ماموریت را انجام داده است. این یک ادکلن گران قیمت برای مردان است، از برندی مانند تام فورد که به ساخت محصولات لوکس و سطح بالا، از جمله ادکلن فوق العادۀ خاص F*cking Fabulous مشهور است، چه چیز دیگری انتظار می رود؟

رایحه های برتر: هل، فلفل صورتی، پسته، ترنج

سال معرفی2016


 کرید اونتوس

5. عطر 100 میلی لیتری کرید اونتوس (Creed Aventus Eau De Parfum 100ml)

این عطر خاص که در یک بطری فراموش نشدنی ارائه شده است، محبوب ترین عطری است که تاکنون توسط کمپانی کرید ساخته شده است. این عطر که در سال 2010 به بازار آمد، تجلیلی از استحکام، قدرت، موفقیت و بینش است. به دلیل توزیع محدود، قیمت بالا، بوی منحصر به فرد، بسته بندی جالب و مواد گران قیمت، به عنوان یک عطر خاص شناخته می شود. این ترکیب بی نظیر که از اجزاء باکیفیتی تشکیل شده است، مناسب آقایانی است که در زندگی از چیزهای ظریف لذت می برند. عطر کرید اونتوس ، دارای پایه ای از رایحه های مُشک و بلوط است که همراه با رایحه های عالی میوه شامل توت سیاه، ترنج ایتالیایی، سیب فرانسوی و ترکیبی از آناناس است. کرید اونتوس را می توان به عنوان یک عطر میوه ای، با رایحه های کاملا مردانه، توصیف کرد.

رایحه های برتر: آناناس، سیب، ترنج ،توت سیاه

سال معرفی2010


 عطر جورجیو آرمانی پرایو رز د عربی

6. عطر جورجیو آرمانی پرایو رز د عربی (Rose d’Arabie Unisex Eau de Parfum)

این عطر به عنوان بخشی از مجموعه آرمانی پرایو ، یکی دیگر از ادکلن های مردانه لوکس و مبهوت ‌کننده است که از عطرهای عربی و شرقی باستان الهام گرفته است. رایحه های گل رز دمشقی، وانیل، پاتولی و چوب عربی به حفظ اسانس نامتعارف آن کمک می کند. استفاده از روغن های غنی، ماندگاری بالای این رایحۀ یونیسکس را تضمین می کند. این یک ادکلن گران قیمت برای مردان است، با این حال ارزش پولی که پرداخت می شود را دارد.

رایحۀ برتر: گل رز

سال معرفی2010


 عطر جو مالون لندن و برگاموت اینتنس

7. عطر جو مالون لندن و برگاموت اینتنس (Jo Malone London Oud & Bergamot Cologne Intense)

هنگامی که عطر مرکبات ترنج، با عطر دلپذیر و شیرین چوب عود ترکیب شود، یکی از بهترین ادکلن های لوکس برای مردان عرضه می شود. این عطر نسبت به سایرین، یکی از ارزان ترین عطرهای مردانه در لیست ما است، اما این مسئله هیچ چیز از این عطر لوکس کم نمی کند. عطر جو مالون لندن عطری بسیار عمیق و زنده است که سرشار از رایحه های ادویه و چوب است. با اولین استفاده، احساس نیرو می کنید. واقعاً قوی.

سال معرفی2010


کریستین دیور امبر نویت 

8. کریستین دیور امبر نویت (Christian Dior Ambre Nuit)

کریستین دیور، با عرضۀ امبرو نیت، یک شاهکار ارائه می دهد. رایحه های برتر گریپ فروت و پرتقال، به تدریج جای خود را به گلهای رز ترکی و فلفل صورتی می دهند. پایه ای از امبر (کهربا)، به این عطر درخشان، عناصری از گرما و احساس می بخشد. یک ادکلن عالی برای آقایان از یک برند با کیفیت بالا.

رایحه های برتر: ترنج، گریپ فروت

سال معرفی2009


 عطر هلموت لانگ کویرون

9. عطر هلموت لانگ کویرون (Helmut Lang Cuiron)

هلموت لانگ کویرون، با رایحه های آلو به همراه عناصری مانند ترنج، نارنگی، فلفل صورتی و البته جاه طلبی، متمایز می شود. علیرغم همۀ این میوه ها و مرکبات، یک رایحۀ مردانه مشک دار ماندگار دارد که آن را به یک ادکلن تند دوست داشتنی و جسورانه تبدیل می کند. از نظر قیمت در محدودۀ متوسط قرار دارد و بطور کلی در مقایسه با سایر عطرهای لوکس موجود در لیست ما، از عطرهای مردانۀ بسیار گران قیمت نیست.

رایحه های برتر: نارنگی، پرتقال، ترنج

سال معرفی2002


عطر والنتینو وی پور هوم 

10. عطر والنتینو وی پور هوم (Valentino V Pour Homme)

این عطر بسیار محبوب و مورد تحسین منتقدان، برای مردها استاد اغواگری است. این ادکلن مقاومت ناپذیر مردانه با رایحۀ قابل توجه مرکبات که با ظرافت، با گلهای فلفل و ریحان متوازن شده است، تاثیر خود را آغاز می کند و سپس به آرامی به رایحه های چوبی سدر، چوب صندل و مشک متمایل می شود. همزمان از رایحه های گرم و لوکس کاکائو، یاس، هلیوتروپ و پاتولی نیز استفاده شده است. با کمی خرج کردن و خریدن یک بطری از آن، این فرصت خاص را از دست نمی دهید. در حالی که این گرانترین ادکلن مردانه در لیست ما است، اما شما را ناامید نخواهد کرد.

رایحه های برتر: ریحان، ترنج، نارنگی، فلفل صورتی، تمبر هندی