tomato

الیزابت آردن

کشور: آمریکا

فعالیت اصلی: مد

شرکت مادر: Elizabeth Arden

برند مشهور الیزابت آردن :

خانه مدJuicy Couturer توسط Gele Nesh-Taylor  و Pamela Skaist-Levy افتتاح شد . بیشترین محبوبیت آنها برای طراحی لباس بوده است. این برند دارای چندین خط تولید از جمله: Juicy Couturer for Men (طراحی لباس برای آقایان) ، Juicy for Kids, Doggy and pets (طراحی لباس برای بچه ها، سگ های کوچک و حیوانات خانگی) و همچنین مجموعه ای از آویزه های نقره ای است.

در سال 2002 مد بچه ها توسط این برند معرفی شد. در سال 2006 این کمپانی دو عطر برای زنان به نام های Juicy Couture و Juicy Girl به دنیای عطر معرفی کرد. این خانه مد متعلق به گروه Liz Claiborn است که توانست محصولات خود را با عطر، کیف چرم و کتان ، لوازم جانبی ، جواهرات ، کفش ، لباس شنا و عینک آفتابی گسترش دهد. برند Juicy Couture در بازه زمانی 2006 تا 2013 دارای 14 عطر و ادکلن در کارنامه عطری خود می باشد. مستر نوز یا همان آقای بینی (متخصص عطر) مشغول به کار در برند Juicy Couture برای طراحی عطر جی سی کتیور عبارتند از : Harry Fremont and Rodrigo Flores-Roux
آنها در زمينه طراحى پوشاك براى آقايان، نوجوانان، طراحى براى حيوانات خانگى، آويز هاى نقره (اكسسورى) فعاليت مى كنند و در سال 2002 خط توليد محصولات كودك را معرفى كردند.

در حال حاضر اين خانه مد توسط گروه طراحى ليز كلايبورن (Liz Claiborn) اداره مى شود و امروز توليدات خود را به شاخه هاى ديگرى از جمله كيف هاى چرمى، جواهرات، لباس شنا، عينك، كفش و عطر و محصولات آرایشی از فعالیت های دیگری است که این .برند آنها را گسترش داده است.

...............................................عطر نارسیس......................................